Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Thu, 14 Mar 2024 11:19:31 +0200

Tere!

Rae Vallavalitsus menetleb praegu ehitusloa taotlust nr 2311271/16258 
aadressile Harju maakond, Rae vald, Lehmja küla, 11330 Järveküla-Jüri tee 
L22// L24// Põrguvälja tee 27a// 27b// L12// Rae küla, Kungla (kõnnitee) ja 
soovib teie kooskõlastust eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: Palun kooskõlastada vastavalt Ehitusseadustiku 
§42 lg 7 p 1.

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/26917421>  (menetlus nr: 
393180), määrake omalt poolt toimingule kooskõlastaja ja kontrollige eelnõu 
andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 25.03.2024 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Rae Vallavalitsus) või menetleja (MAIRIKA MARIST) poole.

Tegemist on automaatteavitusega ja sellele vastata ei saa. Ehitisregistri 
menetluskeskkonnaga seotud tehnilistes küsimustes aitab teid meie 
klienditugi aadressil [email-masked] <mailto: [email-masked]>  ja 
telefonil 625 6363.

Lugupidamisega

Ehitisregister